Alla inlägg den 21 juli 2007

Av Anders - 21 juli 2007 23:14

Nu har bloggen verkligen gjort konkret nytta. Ett par av mina nyfunna spelkompisar bjöd in till spelträff/fest, men just de hade varken fått e-post eller telefon till mig. Genom någon begåvad internetsökning (Bingsjö+tinwhistle eller så) fick de tag i bloggadressen. Där kunde de lämna inbjudan och sitt nummer som kommentar (som jag inte lade ut).


Tack vare denna blogg kunde jag alltså tillbringa fredag kväll fram till halv fem på lördag morgon spelandes ihop med runt ett dussin glada folkmusiker, skickliga, prestigebefriade och öppna. 


Värdfolket bjöd på grillade hamburgare med alla tillbehör, sovplats och frukost. Jag åkte hemåt till besökande barnbarnet vid lunchtid idag lördag, medan resten fortsatte spelet. Träffar dem antagligen igen på Eric Sahlström-stämman i Vendel på söndag.

Ovido - Quiz & Flashcards