Alla inlägg den 2 juli 2007

Av Anders - 2 juli 2007 18:05

Framme i Lumsheden, litet café, enkel camping vid sjö med bad.
Första dagen i maklig takt. Inte alltför öm bak, mer trötta händer.

Av Anders - 2 juli 2007 12:55

Lunch i Gävle dag 1. Den poänglösa bilden föreställer en fågel som hoppar på räcket strax bakom mig.

I Skutskär köpte jag hjälm, barends och handskar. Så nu börjar det kännas rätt. Siktar på fika i Kungsgården som nästa stopp.

Av Anders - 2 juli 2007 00:30

Nu är det natti-natti. Den här bloggen blir en enkelriktad historia i några dar nu medan jag är ute i obygderna. En del skulle förstås undra om det finns mer obygd än där jag bor, men tro mig, det gör det.


Hittar jag inga internetcafeer, så blir det ont om tillfällen att godkänna kommentarer. Det är bara därför. Inget personligt agg till någon av er som förgyller min tillvaro med små pärlor eller gruskorn.

Ovido - Quiz & Flashcards