Alla inlägg den 5 juli 2007

Av Anders - 5 juli 2007 23:13

Och återhämtad efter 12-milscykelturen Bingsjö-Gävle tack vare underbar massage av dotterns sambo.  Det var varken knän, bak eller händer som var värst till slut, utan nacke och axlar.


Men det är klart, tre nätter i tält och sena kvällar med öl och whisky är ingen vidare uppladdning för fysiska prestationer. 


Stämman i Bingsjö var, trots halvdåligt väder, STOR. Många gamla och framförallt nya spelbekanta. Största intrycket alla kategorier var konserten av ungdomarna i SNAP 2006. "De var så bra, så jag blev nästan tårögd," sade en ur tältgänget - och det berodde definitivt inte på sorglig musik. Det var dem som jag önskade att jag hade ljud till att lägga ut. Jag vet,inte mycket till summering, men jag är för trött.


Nu godnatt! 

Ovido - Quiz & Flashcards