Alla inlägg den 6 juli 2007

Av Anders - 6 juli 2007 20:48

Min egen säng! Har saknat den. Sitter och kliar sambon på ryggen medan hon läser ur Mark Levengoods och Unni Lindells "Gamla tanter lägger inte ägg". Underbara barncitat. "Även om gamla tanter kan ha en väldigt stor anläggning, är det helt slut på mjölkproduktionen."


Säkert missar vi något på TV, men den klarar sig säkert utan oss.

Av Anders - 6 juli 2007 16:57

Jobbade idag, fast det gick inte riktigt som planerat med uppvaknandet. Egentligen hade jag gärna vilat, men från och med måndag blir jag ensam om att ratta systemet som jag jobbat med, och då kändes det liksom bäst att kolla av läget.


Jag har alltså inte kommit längre än till Gävle, och sitter hos dottern och väntar på sambon, som just klev över tröskeln.  Nu tänker jag vara lat och hänga cykeln bak på bilen. De sista fem milen har jag sett tillräckligt av.


Hoppas det inte regnar för mycket på mina spelkompisar som skulle cykla vidare till Boda. 

Ovido - Quiz & Flashcards